نرم افزار جامع درمانگاه دادکین

معرفی نرم افزار جامع درمانگاه دادکیننرم افزار جامع درمانگاه دادکین شامل عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی،آزمایشگاه،رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه

نرم افزار جامع درمانگاه دادکین ؛ یک نرم افزار مدیریتی یکپارچه با امکانات فراوان. بگونه ای طراحی شده است که مدیران محترم میتوانند با توجه به نیاز فعلی درمانگاه خود برای تهیه نرم افزار با قابلیتهای دلخواه و در نتیجه با کمترین هزینه اقدام نمایند و هر زمان که پیشرفتهای مدنظر در کارشان ایجاد شد نسبت به اضافه کردن آیتمهای مدنظر اقدام کنند.

نرم افزار جامع درمانگاه متشکل از چه نرم افزاهایی است؟

در واقع نرم افزار جامع درمانگاه نرم افزاری یکپارچه است که شامل نرم افزارهای نرم افزار درمانگاه عمومی، نرم افزار جامع کلینیک دندانپزشکی، نرم افزار رادیولوژی و سونوگرافی، نرم افزار فیزیوتراپی، نرم افزار داروخانه، نرم افزار آزمایشگاه است.

نرم افزار جامع درمانگاه

دموی نرم افزار جامع مدیریت درمانگاه را دانلود و ملاحظه بفرمایید.

دموی نرم افزارهای دادکین را از این صفحه دانلود و ملاحظه بفرمایید.

امکانات عمومی نرم افزار جامع درمانگاه

۱ـ معرفی شیفتهای کاربری سیستم

۲ـ معرفی پزشکان و کادر درمانی

۳ـ معرفی بخشهای مختلف درمانگاه
۴ـ معرفی عضویت های مختلف
۵ـ معرفی انواع بیمه های طرف قرارداد
۶ـ معرفی انواع بیمه های تکمیلی طرف قرارداد
۷ـ معرفی کاربران و تعیین سطوح دسترسی شامل: (

  • ـ دسترسی به گزارشات بیمه، صندوق، مدیر
  • ـ دسترسی به گزارشات سایر کاربران
  • ـ دسترسی به دکمه های حذف، ویرایش، برگشت قبوض، بدون فرانشیز
  • ـ دسترسی به تخفیف و بدهی
  • ـ دسترسی به پذیرش و پرونده پزشکی
  • ـ و … )

۸ـ معرفی سرویسها و تعیین تعرفه به ازای هر بیمه (بیمه های اصلی و بیمه های مکمل)
۹ـ معرفی مجموعه سرویسها برای سرعت بخشی در گزارشات
۱۰ـ تقویم تعطیلات
۱۱ـ تشکیل پرونده
۱۲ـ جستجوی قوی برای پرونده ها
۱۳ـ پذیرش بیمار (تک خدمتی و خدمات چندگانه)

۱۴ـ امکان ثبت قبوض بدون فرانشیز
۱۵ـ امکان ثبت قبوض برگشتی
۱۶ـ امکان انجام تنظیمات خاص نظیر: (

  • ـ تنظیم حرکت کرسر روی کنترلهای پذیرش
  • ـ تنظیم نمایش یا عدم نمایش برخی کنترلها در صفحه پذیرش
  • ـ تنظیم تعداد قبوض قابل چاپ
  • ـ تنظیم تعداد قبوض قابل نمایش در صفحه پذیرش
  • ـ تنظیم پیش فرضها جهت افزایش سرعت پذیرش
  • ـ تنظیم نوع قبوض چاپی، حاشیه ها و نوع پرینت
  • ـ … )

۱۷ـ جستجوی پذیرش بیماران
۱۸ـ گزارشات متنوع کاربری
۱۹ـ گزارشات متنوع بیمه ای
۲۰ـ گزارشات متنوع مدیریتی

۲۱ـ امکان ارتباط با دستگاه های بارکدخوان
۲۲ـ پشتیبانی ۶ ماهه رایگان
۲۳ـ خدمات ۱۰ ساله

آیتمهای قابل اضافه شدن به نرم افزار جامع درمانگاه دادکین

۱ـ امکان تعیین کارانه پزشکان و پرستاران(کارشناسان)

۲ـ صندوق مجزا (نرم افزار جامع درمانگاه دادکین به خودی خود دارای صندوق یکپارچه است ولی برای مراکزی که پذیرش و صندوق از هم جدا هستند این امکان را درنظر گرفتیم که بتوانند صندوق مجزا داشته باشند)

۳ـ وقت دهی نرم افزار جامع درمانگاه

وقت دهی نرم افزار جامع درمانگاهفرآیند کاری وقت دهی :

ابتدا برای پزشکان و کارشناسانی که لازم است وقت دهی انجام شود بایستی روز و ساعت حضور پزشک را تعیین کنید و مشخص کنید که در مدت حضور پزشک، قرار است چند نوبت داده شود. سپس وقتی که برای دادن وقت از منوی عملیاتی وقت دهی را کلیک میکنید؛ با انتخاب پزشک و تاریخ مدنظرتان میتوانید نوبتهای خالی و پر را ببینید و برای ثبت نوبت بیمار اقدام کنید.

حال زمانی که بیمار در زمان مقرر مراجعه میکند شما میتوانید هم با همان شماره نوبتی که در دست دارد برایش پذیرش انجام دهید و هم اینکه از فرم وقت دهی با انتخاب بیمار و زدن دکمه پذیرش، به فرم پذیرش رفته و شماره نوبت اتوماتیک تنظیم شود.

وقت دهی کیوسک:

با خرید آیتم وقت دهی کیوسک، شما میتوانید بر روی کیوسک های درمانگاه خود، امکان وقت دهی را فعال کنید.

به این صورت که مراجعه کننده، با وارد کردن کد ملی خود و تایید اطلاعات هویتی، میتواند بین تخصصها و پزشکان موجود در درمانگاه به دنبال نوبت دلخواه خود بگردد و یا نزدیکترین نوبت را دریافت کند.

۴ـ ثبت دریافتی های POS بصورت دستی

روند کاری به این شکل است که کاربر پس از اینکه از دستگاه کارتخوان رسید دریافت کرد اقدام به ثبت POS میکند و شماره پیگیری را به صورت دستی وارد خواهد کرد.

۵ـ ثبت دریافتی های POS بصورت اتوماتیک

روند کاری دریافت اتوماتیک POS بسته به نوع کارتخوان شما و نیز شرکت ارائه دهنده پشتیبانی دستگاه متفاوت خواهد بود.

در برخی از کارتخوانها ؛ کاربر با ارسال مبلغ مورد نظر به دستگاه منتظر کارت کشیدن و وارد کردن رمز توسط مشتری خواهد شد و پس از اینکه تراکنش با موفقیت انجام شد کد پیگیری به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد ولی در برخی دیگر از کارتخوانها، شما دستور را به کارتخوان ارسال میکنید، ولی روی دستگاه مبلغی که قرار است پرداخت شود باید تعیین شده و سپس با وارد کردن رمز، در صورت انجام موفق عملیات مبلغ پرداختی و کد پیگیری در نرم افزار ثبت خواهد شد.

ارتباط با کیوسک پرداخت:

یکی از روشهای جدید استفاده از کیوسکهای پرداخت است. کیوسک پرداخت در واقع یک سیستم کامپیوتری است که توسط سامانه های پشتیبانی کارتخوانها ارائه میشود و شما میتوانید یک نیروی کار که مسئول صندوق بوده را از فرآیند کاری خود حذف کنید و یا با توجه به کاهش بار کاری نیروهای پذیرش بیمار، نسبت به کاهش نیروی کار اقدام کنید.

روند کاری به این صورت خواهد بود که بعد از پذیرش بیمار، یک قبض با بارکد اختصاصی به بیمار داده خواهد شد تا با قرار دادن آن بارکد مقابل کیوسک پرداخت اقدام به کشیدن کارت و وارد کردن رمز نماید. در صورتی که پرداخت با موفقیت انجام شد، قبض مربوطه برای ارائه به پزشک یا پرستار صادر خواهد شد.

۶ـ ثبت ویزیت (شرح حال بیمار، علائم حیاتی، داروهای مصرفی، داروهای تجویزی، جواب ازمایش، نظر نهایی و …)

۷ـ امکان ارتباط با نرم افزار حسابداری

همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران مالی انتقال اطلاعات از نرم افزار پذیرش به نرم افزارهای ویژه حسابداری است. در واقع برای اینکه حسابدار نیازی به ثبت دستی اسناد نرم افزار پذیرش در نرم افزار حسابداری مالی مجموعه را نداشته باشد حالت ارتباطی ایجاد کرده ایم بین نرم افزار پذیرش و نرم افزار حسابداری (در حال حاضر نرم افزار حسابداری شرکت خودمان و نیز نرم افزار حسابداری شرکت حساب رایان).

حسابدار شما فقط با زدن چند دکمه اطلاعات مالی را از نرم افزار پذیرش درمانگاهی به نرم افزار حسابداری به صورت سند ارسال خواهد کار و کمترین اشتباه مالی را خواهید داشت!

۸ـ امکان ارتباط با نرم افزار فراخوان

عملکرد نرم افزارهای فراخوان به صورت نرم افزارهایی است که چند سالی است در بانکها مشاهده کرده اید. در واقع روند کاری به این شکل خواهد بود که وقتی بیمار پذیرش میشود یک شماره نوبت به ایشان اختصاص داده میشود. پزشک یا منشی پزشک با فشردن دکمه فراخوان بیمار، به سیستم دستور اعلام شماره نوبت بعدی را خواهد کرد و نرم افزار فراخوان شماره نوبت و محل ویزیت را اعلام خواهد کرد. در واقع نرم افزار فراخوان همان مدیریت صف است.

۹ـ امکان ارسال SMS

ارسال SMS این قابلیتها را به نرم افزار شما اضافه خواهد کرد :

اول اینکه میتوانید تنظیم کنید که در زمانی که وقتی برای بیمار تعیین میشود پیغام تنظیم وقت برایش ارسال شود ؛

دوم اینکه میتوانید تنظیم کنید که یکروز قبل و یا همان روز وقت در ساعت خاصی برای بیماران پیام یادآوری وقت ارسال شود ؛

سوم اینکه میتوانید در فرم جستجوی بیمار، بیماران خاص را جستجو کنید و سپس برای ارسال پیام تنظیم انجام دهید؛

چهارم اینکه میتوانید با ثبت تاریخ تولد بیماران، به صورت اتوماتیک سیستم ارسال پیامک تبریک تولد داشته باشد.

پنجم اینکه میتوانید ارسال پیامک تبلیغاتی و نظر سنجی و … برای بیماران خود و یا به صورت انبوه منطقه ای ، شهری و کد پستی و … از طریق پنل اختصاصی که برای شما ایجاد میشود داشته باشید.

۱۰ـ امکان صدور کارت شناسایی الکترونیک برای بیماران

۱۱ـ پذیرش تخصصی دندانپزشکی و تهیه دیسکت و لیست بیمه

۱۲ـ امکان ارتباط با دستگاههای Rvg یا رادیوگرافی های تک دندان دیجیتال (گرافی ها)

این یک امکان فوق العاده برای الکترونیکی کردن پرونده بیماران دندانپزشکی است. در واقع با تنظیماتی که روی سیستم انجام خواهد شد، با ایجاد پرونده جدید این پرونده در نرم افزار دستگاه هم ایجاد خواهد شد و در هنگام پذیرش بیمار امکان انتخاب تصاویر گرافی برای بیمار وجود دارد و نیز در پرونده پزشکی بیمار هم تصاویر نمایش داده خواهد شد. این امکان وجود خواهد داشت که متناظر با درخواست سازمانهای بیمه گر از گرافی های ثبت شده با درج موارد مدنظر بیمه ها پرینت گرفت و ضمیمه برگه بیمه کرد.

۱۳ـ پرونده الکترونیک دندانپزشکی (سطح یک)

ثبت بیماریهای مهم، طرحهای درمانی ارائه شده به بیمار و فرآیند لازم برای درمان، ثبت تصاویر گرافی بیمار و نمای شماتیک از دندانهایی که در مرکز شما کار انجام شده یا در مراکز دیگر همگی از قابلیتهایی است که در پرونده الکترونیک دندانپزشکی خواهید داشت.

-۱۱۳ـ پرونده الکترونیک دندانپزشکی (سطح ۲)

مشاهده شماتیک کلیه ی کارهایی که برای بیمار انجام شده است

درخواست مشاوره از سایر پزشکان

ثبت طرح درمان برای بیمار

ثبت درخواستهای OPG و PA

مشاهده تصاویر OPG و PA

ثبت کارهای انجام شده برای بیمار

لینک مستقیم با فرم پذیرش بیماران برای سهولت کار پرسنل پذیرش

۱۴ـ امکان ثبت ارجاعات به لابراتوار

میتوانید انواع کار ارسالی به لابراتوارها را معرفی کنید. لابراتوارهای طرف قرار داد را معرفی کرده و بسته به نوع قراردادی که دارید مبالغ هر نوع کار را تنظیم کنید.  کاربری که مسئول تنظیم و ارسال کارها به لابراتوارهای دندانسازی است با ورود به فرم ثبت ارجاع به لابراتوار، نسبت به ثبت ارسالی ها اقدام خواهد کرد و شما گزارشاتی برای کنترل ارسالی ها خواهید داشت.

این آیتم میتواند در آیتم محاسبه حقوق باعث کسر مستقیم لابراتوارهای ارسالی از طرف هر کدام از پزشکان از عملکرد آنها شود.

۱۵ـ سیستم محاسبه حقوق پرسنل درمانی به صورت پیشرفته با قابلیت تنظیم با درخواست کاربر

۱۶ـ پذیرش تخصصی رادیولوژی و تهیه دیسکت و لیست بیمه

۱۷ـ ثبت تفاسیر تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و …

۱۸ـ پذیرش تخصصی فیزیوتراپی (تعداد جلسات درخواستی، شماره جلسه مراجعه شده، تاریخ جلسه بعدی، تعیین عضو درمانی و …)

۱۹ـ پذیرش تخصصی داروخانه

۲۰ـ انبار دارویی (انبار مرکزی)

تمامی فاکتورهای خرید، به عنوان ورود کالا به انبار مرکزی ثبت میشود. سپس انبار مرکزی به انبارهای هر بخش کالا میدهد. انبارهای بخش هم وقتی که کالا ها را به اشخاص یا واحدهای خود تحویل میدهند، خروج انبار بخش را ثبت خواهند کرد.

به این ترتیب انبار مرکزی دارای یک موجودی کلی خواهد بود و انبارهای بخش نیز دارای موجودی خاص خودشان. فعال شدن این آیتم باعث میشود که آیتم درخواست کالا هم فعال شود.

۲۱ـ پذیرش و جوابدهی آزمایشگاه

۲۲ـ مدیریت صف (فراخوان بیماران)

نوبتی که در فرم پذیرش به بیمار اختصاص داده میشود، با دستور پزشک از روی سیستم داخل مطب، در صف فراخوان قرار خواهد گرفت و دیگر نیازی به کنترل نوبتها توسط منشی ها نخواهد بود.

قابلیتهایی نظیر فراخوانی نوبت خاص باعث خواهد شد که کارایی این سیستم برای بیماران خاص مجموعه نیز بالا باشد.

۲۳ـ تبدیل از حالت Single به Network

کار تحت شبکه، یکی از نیازهایی است که ممکن است به مرور به درخواستهای مدیریتی شما اضافه شود. میتوانید سیستم را در حالت شبکه نیز راه اندازی کنید و نیاز به تغییر نرم افزار نخواهید داشت.

پیشنهاد ویژه ما:                      پکیج نرم افزاری مدیریت درمانگاه

نرم افزار درمانگاه دادکین

آگهی ما در سایت تبلیغاتی نرم افزار مدیریت جامع درمانگاه